عشق سرراهی























♥♥« یه غزیبـــــــــــه»♥♥

چشمامو نمی بندم تا جاده نفس داره
پروازو نمی خوام تا. چشم تو قفس داره
آتیش نگاه تو , تو چشم یه دنیا نیست
وقتی تو نباشی خواب , آرامش رویا نیست!
شب روزه ، تو اینجایی , چشمای هوس كورن
عكسای قدیمی مون از حادثه مغرورن
من كوه زمین خورده ، من عشق سرِ راهی
تو سایه آرامش ، دریایی واسه ماهی
دست تو نجاتم داد از مردم مردابی
از هرچی صدای بد ، از وحشت بی خوابی
تو ... معنی هر خوبی من آیه مخدوشم
ای پاك ترین هرگز,دستاتو نمی فروشم
معنی نیازی تو ... یك راه درازی تو
تا قاف بری هستم ... لالایی سازی تو
دیروز و برام كشتی رو بوم بدِ شومم
فردا رو به من دادی بانو با تو آرومم
تو ... معنی هر خوبی من آیه مخدوشم
ای پاك ترین هرگز دستاتو نمی فروشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥بــــــهار♥ |12:21 | 5 / 11 / 1391برچسب:, |